Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Khamis, April 22, 2010

Chit-chat terpaksa dikeluarkan dari blog cincin-rings

Assalamua'laikum untuk semua pelawat blog cincin-rings ...
Buat sementara ini chit-chat terpaksa dibuang kerana ia tidak dapat berfungsi dengan normal. Ini membuatkan blog seolah-olah sepi tanpa suara. Bagaimanapun setakat ini Alhamdulillah, kerana setelah hampir dua tahun di alam maya sambutan terhadap blog ini masih ok, walaupun dalam ekonomi "slow" kini saya masih boleh bertahan sepertimana biasa. Ribuan terima kasih kerana sambutan serta penghargaan terus menerus tuan puan terhadap blog ini.
Mengenai rasa sepi di muka blog ini kini, terpaksalah terima dulu. Sememangnya sejak dibina  ia tak pernahpun bersuara, namun  ia masih boleh di hayati atau difahami, itulah bahasa tak semestinya berbunyi. Mudahnya "Bahasa Nyawa" akan tetap difahami selagi manusia "dipinjamkan nyawa".

Ehm....Kadir tak pernah berkuasa untuk meminjam nyawa dari Tuhannya....pun begitu Tuhan bagi try,  nak cuba test. untuk hidup dengan bernyawa di alam dunia ini dulu...Jika berjaya dia akan dapat bernyawa lagi di negeri " The day after tomorrow"

Tiada ulasan: