Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rabu, April 14, 2010

Buka...tutup...buka...tutup....tepuk hati tanya niat

Bersembang dengan sobat baru-baru ini baru saya sedar bahawa telah ramai blogger yang telah tutup kedai. Itulah pahit getir laluan seorang blogger. Ramai blogger baru yang hidup segan mati tak mahu. Pada saya sukar nak ramalkan apakah perlu ditutup atau tidak. Cuma daripada bersembang di kedai kopi, lebih baik saya cuba-cuba depan PC. Manalah tahu kerana yang bulat tak akan datang bergolek, yang pipih tak akan datang melayang. Lagipun saya tidak nak bersaing dengan sesiapa. Jika ada idea yang dirasa elok bolehlah cuba cedok, mana tahu rezeki. Tuah ayam nampak di kaki, tuah orang tuhan yang tahu

Tiada ulasan: