Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, Mei 18, 2010

Salam dari kejauhan...Assalamua'laikum.

Saya sedar blog ini tidaklah secanggih blog-blog jualan barang fizikal yang lain. Tapi diharap kepercayaan dan kejujuran bagi kedua-dua pihak akan menambahkan lagi keeratan dan tali persaudaraan sesama kita. Jika ada apa-apa ketidakpuasan hati dipihak pelanggan saya, janganlah segan silu mengajukan sms, email atau talipon terus kepada saya untuk perbincangan lanjut. Semoga semuanya mendapat keberkatan dari Ilahi. Amin ya Rabbala'lamin.

Tiada ulasan: