Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, Mei 14, 2010

Lihatlah dulu gajah di depan mata

Katogeri : monolog pagi
Kesilapan dan kelalaian kita sering membuatkan kita mudah nampak segala kesalahan orang lain. Apa yang orang lain buat kita rasa serba tak kena. Maka kitalah hero yang lantang bersuara membesar-besarkan kadang-kadang dalam hal yang remeh temeh. Sebaiknya kita semaklah diri kita dan baikilah kelemahan sendiri. Jika bukan kita siapa lagi.

Tok Kadir ada mendengar kata-kata seorang pakar motivasi...Orang yang selalu memperlekehkan orang lain sebenarnya dialah yang tiada motivasi, cuma terasa diri dah hebat.

Tiada ulasan: