Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, September 07, 2009

Selamatkah anak-anak kita ?

Siapakah orang yang bakal diangkat ini ?.  Yang paling tinggi dalam seni   kepolitikannya. Yang bakal menterjemahakan keajaiban dalam pemikiran Tan Sri P. Ramlee menerusi filemnya, merealisasikan wacana masa depan bangsa kita.

Jika benar "Melayu" itu kumpulan "sarkis", siapakah di antara mereka yang sebenarnya dicari dan bakal diikut oleh seluruh melayu kini?, agar mereka bersatu kembali menegakkan maruah bangsa di bumi sendiri. Carilah "dia" agar anak-anak kita dapat diselamatkan.

Ingatlah Melayu akan kelebihan bangsamu, iaitu "seni" dan "kesenian"mu. Gunakanlah ia di masa yang amat getir ini. Senikanlah kepolitikanmu di tahap yang paling optimum. Kerana hanya bangsamu yang mampu merubah bangsamu. Dan ingatlah bahawa bangsamu adalah Islam berzaman....Semoga mendapat pertolongan di sisi Tuhan.

Tiada ulasan: