Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selasa, September 22, 2009

Betapa besarnya kedewaan, keangkuhan serta kesombongan mereka dan betapa hinanya orang Islam

Rabu, 23 September 2009, Mereka amat sedih dan seluruh negara berkabung dengan mengibarkan bendera separuh tiang hanya kerana kematian enam orang askar mereka yang dihantar ke negara Afghanistan. Sedangkan nasib negara seperti Afghanistan, Iraq dan Pelestin yang hancur lebur adalah menjadi impian dan bahan ketawa mereka di seluruh dunia. Betapa tidak adilnya mereka yang hanya melihat mereka sahaja manusia dan hanya berperikemanusiaan kepada sesama mereka sahaja. Malah, mereka lebih berperikemanusiaan kepada binatang, sedangkan orang-orang Islam semuanya plastik. Inikah realiti umat Islam di sisi dunia ?

Nota:
Kerana menangani dewa-dewa dunia yang merasai diri mereka sangat mulia itu, maka,  munasabahlah orang-orang Islam sanggup menjadi "Jin Se Alam Tunggal" yang sedang terkial-kial untuk survive di bumi ini.

Tiada ulasan: