Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, September 20, 2009

Hijab Nabi Musa Vs hijab umat Rasullullah SAW....( Berkongsi maklumat untuk 1 Syawal 1430H )

Pertanyaan Nabi Musa semasa berhubung terus dengan Tuhannya,  Nabi Musa bertanyakan Tuhan "Ada lagikah hijab manusia yang lebih baik daripadaku, yakni mengatasi hijab di antara aku dan engkau (lebih dari ini)"

Jawapan Tuhan "Hijab di antara Aku denganmu ialah sebanyak 1001 hijab lagi, sedangkan akan ada suatu umat (Umat Muhammad) yang langsung tiada hijab di antara Aku dengan hambaKu semasa mereka berbuka puasa (puasa yang diterima di bulan Ramadhan)"

Motivasi:
Harap-harap kitalah umat itu, dan harap-harap agar puasa kita diterima Allah SWT....

Nota:
Silalah rujuk kepada mereka yang lebih arif untuk pengesahan sejarah ini. Jangan lupa tinggalkan ulasan jika ada pembetulan

Tiada ulasan: