Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Isnin, Julai 19, 2010

Harga Runtuh Rapat Habis...Dah tak boleh murah lagi..Offer hingga 31/7/10 sahaja

Harga asal RM 350 setiap satu.
Harga memang Runtuh habis..
RM 250 setiap satu. kecuali delima putih (8.5 cts) RM 200 shj.
Saya tidak akan bertangguh lagi. siapa cepat dia dapat!!!!

Berat permata delima merah di antara
13.5 cts hingga 19.5 cts
Semuanya star ruby!!!





PERHATIAN!!!
SOLD - 2, 3a dan 6.
Yang lain masih boleh di pilih

MENANG MEMBELI MENANG MEMAKAI

Bertindak sebelum orang lain beli dan selagi stok masih ada.
Bila dah habis stok.....Barang yang lepas jangan dikenang!!!!.
Dan saya mengesyorkan beli permata sahaja, dan buat tempahan di tempat lain,
kerana buat masa ini tukang cincin saya sangat sibuk

Yang paling kanan atas 3a

Tiada ulasan: