Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, Disember 15, 2012

OFFER MENTAH-MENTAH NILAM ASLI

Keadaan batu mentah ini adalah kering dan tidak dibasahkan. biasanya jika basah ia akan kelihatan lebih cantik seperti selepas siap dicanai. Saya lebih suka tunjukkan yang natural kering.

Nilam asli sebelum canai ini saya tak tahu asal negaranya. Tolong jangan tanya apa yang saya tidak tahu


Beratnya saya tak pasti kerana kedua-dua alat penimbang saya telah rosak. Saya hanya dapat letakkan pembaris dalam unit mm/cm untuk anggaran peminat.

Harga satu batu mentah ini ialah
RM 70/= shj. Namun saya berhajat menjual set 3 pcs, RM 210/=






Jumlah batu spt ini dalam stok saya mencecah bilangan ratus.... Jika rakan berminat untuk membeli secara borong, InsyaAllah harganya masih boleh dirundingkan sedikit lagi.


Tiada ulasan: