Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, Disember 09, 2011

mimpi hantu

Mendapat Ilmu bermakna mendapat anugerah atau rahmat dari Allah S.W.T, Diri yang Ghaibulghuyub. Ia (ilmu) merupakan cahaya penyuluh jalan kepada kita untuk ke alam gaib. Besar manfaatnya kepada diri kita sendiri, pergunakanlah sebaiknya.
Kadang-kadang ada orang takut bila bunyi alam ghaib, agak pelik juga kerana itu adalah destinasi semua yang bernyawa. Adakahkah kita perlu pula masuk ke alam ghaib? sedangkan sebahagian diri kita sendiri juga adalah ghaib. Satu lagi persoalan mampukah kita membuatnya?. Apa yang perlu kepada kita adalah berjinak-jinak dengan alam ghaib. 
Koman-komanpun cubalah tafsir sendiri mimpi kita. Jangan pula semua hal kita nak war-warkan, sehingga mimpi mengalahkan hantupun kita hebohkan dengan bangga kepada rakan sekeliling. Kita fikir kita siapa? hantupun takutkan kita, sedangkan rakan lihat perangai kita mengalahkan hantu pula. Saya hanyalah sekadar berhipotesis sahaja, maaflah jika ada yang tersasar. Jika inginkan perkara yang jelas silalah rujuk ustaz atau ustazah.

Tiada ulasan: