Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, Disember 30, 2011

Lingkaran nafsu seorang lelaki

Salah satu lumrah dalam keinginan seorang lelaki normal bolehlah dikatakan berkisar dalam istilah nafsu sex. Sampai masanya ia menjadi tahap harus, bahkan tahap wajib berkahwin, bergantung kepada keadaan sesaorang. Perhatikanlah betul-betul keinginan ini secara adil dan jujur dengan diri sendiri. Apakah sebab paling baik kita kahwin serta sebab memilih pasangan mengikut syariat agama.
Sebaliknya ada pula bentuk keinginan berupa ujian yang juga melibatkan lingkaran nafsu ini.....perhatikan betul-betul...mungkin ia berupa lingkaran getah hitam biasa, atau silap-silap lingkarannya berbentuk ular yang berbisa. Bahang yang memanaskan belakang kita, Wanau'zubillah dan diharap kita dapat menaganinya dengan teliti. Wallahhua'qlam.

Tiada ulasan: