Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, Februari 16, 2013

Bagaimana nasihat orang kaya, dan apa pula yang lain buat

Seorang jutawan di Malaysia pernah berkata, jangan balas penganyaian, kesedihan dan kehinaan dengan perkataan. Tetapi balaslah ia dengan keazaman yang tinggi. 
Seorang jutawan terkaya di Greece (bukan muslim) pula pernah berkata setiap hari dia pasti akan menderma, jika duit dalam koceknya sedikit, dia derma sedikitlah pada hari itu. Beliau percaya jika duit diderma, maka lebih banyak duit akan masuk. Dalam Islam setiap perbuatan yang baik ganjaran yang diberi sekurang-kurangnya sepuluh...Salah seorang daripada sahabat tersohor saya pernah berkata, jika ingin hak kita jangan lupa hak Tuhan.

p/s : Pernahkah kita merasa kaya ?

Tiada ulasan: