Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, Januari 04, 2013

Memang ada-ada saja hal.....

Ada e-mail tak terjawab, ada sms tak terurus, memang saya akui dan saya minta maaf kepada semua penghantarnya, kerana kurang kesempatan masa dan terlebih masalah. Selepas satu hal, timbul pula satu perkara. Memang tak tejengok blog sendiri, terutamanya pada Disember 2012. Maka itu saya terpaksa  lanjutkan ke tahun 2013 untuk mengisi "back dated" yg telah tertinggal dalam OFFER DISEMBER 2012, Doh nok buat guano Guuu ? Kelemahan ambo, ambo akui...Akhir kata ambo minta Maaf Zahir Bathin....Selamat menyambut Tahun Baru 2013...Semoga semua pengunjung blog cincin-rings dan pengurusnya lebih maju dan lebih berjaya, serta lebih MENGESAKANNYA..........    ..AMIN.....Terima kasih.

Tiada ulasan: