Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, Julai 29, 2012

Orang dulu-dulu dan kita...

Mereka mampu berjaga demi ibadah pada waktu malam, mampu pula berperang disiang hari. Kita pula tak terlarat berperang dengan mengantuk sendiri. Akidah, ilmu dan amal lah yang membezakan dua generasi ini....di manakah tersembunyinya mutiara itu?...apakah kuburnya masih bisa digali?
Yang jelas mereka miliki akidah yang mantap disusuli dengan amal berdasarkan ilmu yang benar, kita pula lebih membesarkan amal, halal dan haram daripada akidah.

Tiada ulasan: