Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, Januari 07, 2012

contoh ikatan dengan batu JJ
















Saiz cincin 19 berat batu ~ 15 cts RM 500

2 ulasan:

Jebat berkata...

Salam..tuan,Saya cukup 'Tertarik'dgn Cincin potongan JJ tersebut !Apa size & adakah diantaranya diikat dgn Batu Permata Peridot/Zabarjad ( Size batu kalau boleh 'Sama'dgn Batu Permata Zamrud spt yg dipaparkan )..Berapa anggaran 'Maharnya' ?

CINCIN@RINGS berkata...

Salam kembali.
Ini cuma satu contoh ikatan beserta harganya. Saiznya sekitar 17 jika x silap. untuk batu peridot atau zamrud sebesar itu tiada dalam stok buat masa ini. anggaran harga x dapat ditentukan lagi sbb harga batu tersebut jauh lebih mahal daripada JJ. ada barang barulah dapat tentukan harganya.