Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, Februari 27, 2011

Maklumat batu permata

Sebenarnya lama sungguh saya tidak menulis atau menyentuh maklumat mengenai batu permata. Bukanlah kerana tak mahu berkongsi ilmu dan maklumat tetapi ada sebab-sebab tertentu, di antara  sebab utama ialah:
1) Masa saya amat terhad didepan PC
2) Maklumat yang hendak disampaikan mestilah betul, tepat dan sudah edit
3) Tugas terhadap kerja hakiki perlu di utamakan, tahun ini tambahan tugas adalah lebih daripada biasa. Kekangan informasi dan pemfokusan terhadap penulisan dalam blog dengan sendirinya menjadi terhad
4) saya sedang menguruskan pembinaan rumah sendiri, jadual IT ( ikut terlintas ) saya cukup padat buat masa ini. Mungkin apabila siap nanti tumpuan saya terhadap blog kembali pulih..Insyaallah. Jangkaannya lebih kurang 10 bulan lagi.
Kesimpulannya, bersabar-sabar dahulu, bersipu-sipu lagi....

Tiada ulasan: