Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, Oktober 02, 2010

Jam dan niaga

Mulai hari ini saya terpaksa membuang satu daripada ruang fail poket, iaitu Jam Pilihanku. Ini kerana saya rasakan ia agak kurang sesuai berdasarkan harga perolehan atau modal pembeliannya agak besar buat masa ini.. Bukan soal harga modal yang besar yang saya bimbang, tetapi persoalannya kepada siapa saya mahu menjualnya, atau siapa yang mahu membeli. Bayangkan jika dah modal agak besar, ambil sedikit untungpun dah nampak mahal. Jadi keputusan muktamad saya penjualan jam buat masa ini dihentikan dulu. Apapun kepada rakan yang berminat bolehlah cuba menghubungi dan bertanyakan saya jika stok lama masih ada tersimpan oleh saya. Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: