Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ahad, Februari 14, 2010

Kelakarnya cara mandi wap (sauna) si PakCik.

Tengah hari tadi sempat berbual dengan En Bakri dari Tumpat. Mengenai seorang pak cik.
Ceritanya sebuah kotak peti sejuk besar diletakkan di belakang rumahnya, terjemur di tengah panas.
Dah lama dah!!!, bertahun-tahun dia telah amalkan duduk di dalam kotak itu apabila waktu panas.
Berpeluh-peluh....tapi air masak disediakan secukupnya untuk hilangkan haus
Bila ditanya....jadi macam mana pak cik buat begitu ?
"inilah mandi wap, sauna....jadi sihatlah!!!"

Balik dari Tumpat tadi, saya bersauna dalam kereta sahaja...apabila panas saya tutup air cond, buka satu dan sedikit sahaja cermin belakang  kereta takut lemas tak boleh bernafas, saya pandu dengan perlahan sahaja...eh menjadilah, berpeluh-peluh!...Sauna baru tanpa kos, tapi harap tidak pengsan semasa memandu pulak.

Tiada ulasan: