Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jumaat, Mei 22, 2009

Peridot ke Johor, Blue Topaz ke Kuala Lumpur










Hanya dua tempahan yang baru siap. Belum boleh hantar kerana hujung minggu, posmen cuti!.

4 ulasan:

Kurast berkata...

Alhamdulillah, untuk pengetahuan encik, saya berkursus selama 5 hari di port dickson, dapat x mesej saya pagi 22hb Mei? Bayaran selebihnya pada 25hb Mei nanti. Saya bercadang untuk membeli batu jarum mas kemudian hari. Mungkin encik ade cadangan yang lebih baik

CINCIN@RINGS berkata...

Salam,
Saya minta maaf kerana tak perasan isi sms tersebut. Bila komen ini dihantar baru saya buka semula sms tersebut, dan benarlah apa yang diberitahu encik. Kebetulan ada seorang lagi pelanggan saya juga ada memberitahu pasal kursus dan mungkin inlah sebabnya sy agak terkeliru. Sekali lagi saya minta maaf.

CINCIN@RINGS berkata...

Salam,
Saya minta maaf kerana tak perasan isi sms tersebut. Bila komen ini dihantar baru saya buka semula sms tersebut, dan benarlah apa yang diberitahu encik. Kebetulan ada seorang lagi pelanggan saya juga ada memberitahu pasal kursus dan mungkin inlah sebabnya sy agak terkeliru. Sekali lagi saya minta maaf.

Atan berkata...

wow.. sangat berminat dengan cincin biru.. berapa harganya?