Tak terungkap bertapa dekatnya di antara hitam dan putih matamu, namun ternyata Tuhan lebih dekat


Rujukan Yang Sesuai @ WikipediA

SILA AMBIL PERHATIAN

Jika urusniaga telah berlangsung, dan saya telah terlepas pandang untuk editkan ruangan di blog ini sebagai "Sold" atau "Sold out", saya harap dapat dimaafkan. Takut-takut ada sahabat yang berminat, tetapi barang sudah terjual.

Pihak Kami bersedia mengubah saiz bagi cincin yang dijual sebanyak +- 2 drp saiz asal. Kos tambahan ialah RM 10 - RM 20 shj, keculi perubahan yg melibatkan saiz sangat besar dgn tambahan bahan yg banyak. bergantung kpd keadaan

FOTO

CINCIN//ITEMS YANG TELAH TERJUAL DAN MASIH TERPAPAR, IA ADALAH UNTUK CONTOH/DESIGN IKATAN Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sabtu, April 04, 2009

Pat-Pat Siku Lipat - Siapa Cepat Dia Dapat - SOLD OUT!!! 10/4/09




Saya tidak pasti siapa yang paling cepat akan menempah cincin dari batu permata terpilih dari gambar ini. Harga tempahan bagi kesemua batu ini agak tinggi, kecuali batu Delima yang paling kecil dalam gambar ini no.5(RM 450). Kepada rakan yang nak tempah cincin kahwin atau bertunang, seperti yang dimaklumkan dalam e-mel kepada saya, saya rasa salah satu daripada permata ini adalah sesuai untuk tujuan tersebut. Harap dapat menghubungi saya dengan segera, dan saya tidak akan bertanggung jawab di atas kelewatan rakan sekelian. Ingat, masa tempahan biasanya diantara 3 hingga 5 minggu. Apatah lagi buat masa ini saya mendapat maklumat dari tukang, yang kita kekurangan perak atau aloi yang berkualiti.

Tiada ulasan: